1.ca.3. Una lectora de Txèkhov D/E

En els capítols que llegiu ara na Carla parla d’una assignatura que fan a l’escola d’Hebrònia ” Passat Oblidable”.

a) De què creus què deu tractar aquesta assignatura? Per què l’estudien? Quins temes deu tractar?

b) Els alumnes d’ESO  treballau una matèria que és diametralment oposada a aquesta. Quina és? Per què creus que és important ?

c) Comenta aquestes paraules de’n Lluís i de na Carla, respectivament, al capítol VI: Què creus que signifiquen?

” L’única sortida que ens han deixat és la intel.ligència, el coneixement. Només així podrem canviar les coses.

 Pensava en la interpretació que feia en Lluís de la possessió del llibres: coneixement, saviesa. Tot plegat em semblava una mica grandiloqüent. Però jo anava covant una esperança, que no sabia ben bé si em faria més sàvia o tan sols em portaria ,més problemes. Em fascinaven els contes de Txèkhov que havíem llegit a l’angle mort. Hi havia alguna cosa en aquelles pàgines, una promesa que em feia esperar la descoberta del secret dels temps passats.

Per a dimarts 24 d’octubre

Deixa un comentari

