2.ca.9 A LES TRES SABEM MÉS COSES QUE A LES VUIT DEL MATÍ.

2.ca.9  A LES TRES SABEM MÉS COSES QUE A LES VUIT DEL MATÍ.

 

 

1)     Cada minut, cada segon, sabem més coses, perquè tenim una capacitat especial.. En el futur sabrem més que en el present.

2)     Com que nosaltres som humans i només podem fer quatre o cinc miracles a l’any, és molt poc provable  que a les vuit del matí sapiguem més que a les tres de l’horabaixa.

3)     Quan tens la nostra edat, això és una gran mentida. Si la nit passada vares estar festejant, és normal que no te’n recordis molt bé, però sabràs el mateix que sempre.

4)     Quan el títol diu “les tres”, es pot referir a les tres de la nit.

5)     El que diu el títol és perfecte perquè, és clar, si parlam del mateix dia, sí (o així hauria de ser, perquè qui no escolta …), sobretot en el nostre institut, perquè no anam a un institut qualsevol: anam al Ramon Llull.

6)     Jo diria que aquesta frase és veritat.

7)     Jo crec que aquesta frase és mentida perquè sempre sabem el mateix.

8)     El cap de setmana ens passam el matí dormint o jugant amb la videoconsola.

9)     A les vuit encara estam dormits i és a la primera classe quan ens acabam de despertar.

10)El dia de l’examen no te’n recordes de res. Crec que deu ser perquè tenim la ment freda.

11)Per això anam al Ramon Llull, que és el millor del món.

12)Hi ha alumnes a qui no els agrada estudiar. El que ara haurien de fer és aprofitar per aprendre, perquè anar a escola només és un pic en la vida.

13)En sortir d’escola vaig anar corrents cap a ca meva i vaig anar a l’ordinador per veure el bloc. Allà havien posat l’examen i jo, per comprovar si l’havia fet bé, el vaig tornar fer oralment. En acabar, em vaig quedar impressionada de mi mateixa perquè me sabia totes les preguntes. A partir d’ara diré al professor que passi els exàmens a última hora perquè sembla que la meva intel·ligència és major per l’horabaixa.

14)Cada dia ens despertam i  tenim ganes d’anar a l’institut per aprendre més. Ens vestim i berenam per estar preparats per escoltar. Quan arriba el professor o professora estam impacients per escoltar-la o escoltar-lo.

15)Sabeu què? Va dir que sí! Bé, pel camí em vaig trobar amb l’al·lota que sortia cada matí i jo, amb les galtes vermelles, vaig demanar-li a veure si en sabia res. I vaja si en sabia. Ens va explicar tot això: …

16)Jo aprenc cada dia més, amb ajuda dels professors i del meu cap. Encara que de vegades torn a fer les mateixes equivocacions que el dia anterior. Però no puc negar que avui, en arribar a casa, hauré viscut noves experiències socials i hauré après a utilitzar els ordinadors.

17)Mig dormits és com arribam a les vuit del matí a l’institut, aixafats sota el pes de la motxilla i de l’ànima dormida que encara portam a sobre. Mig recolzats sobre les taules és com estam a primera, segona i tercera hora, sense estar gaire atents. Mes, a les hores que segueixen el pati, estam més tranquils.

18)Es diu que sempre et vas a dormir sabent una cosa més.

19)Arribes amb el cap buit, preparat per assimilar noves idees, conceptes, … Mentre fas classe el cap es va omplint d’informació, i venga, i venga informació.

20)També pot ser per la son que provoca el déu Napes, un déu inventat per jo  a la meva mitologia, la mitologia de can Miquel.

21)A les tres la gent és més sàvia que a les vuit del matí? Diversos estudis realitzats demostres que a les tres de l’horabaixa sabem més coses que a les vuit del mateix matí. El problema és: aquests estudis són certs?

22)Les idees estan fresques i es van emmagatzemant a poc a poc. […] Aquesta és la meva conclusió.

23)Jo no recoman veure les notícies del matí ni les de la tarda, sinó les notícies del vespre, senyores i senyors. Bona nit i fins demà.

24)Intentaré repassar en el meu cap el contingut de l’examen. Així m’entretenc un poc. A mem … Oh, no! No record  res! Però si ahir a les tres , quan estava estudiant, m’ho sabia tot!

25)Les mares esperen els seus fills amb el dinar fet i els demanen si han après res. Quan els seus petits conten tot el que han après, les mares pensen: “tenc un autèntic lul·lista a casa!”

26)La meva germana em va dir que havia après a dividir per la unitat seguida de zeros. Això, a les vuit del matí, no ho sabia, però a les tres ja ho sabia, i va trobar que era molt fàcil.

 

 

 

Arxivat a català. Etiquetes: . 2 Comments »

2 Respostes to “2.ca.9 A LES TRES SABEM MÉS COSES QUE A LES VUIT DEL MATÍ.”

  1. dajozume99 Says:

    Què tenim que fer?

  2. juliariudez1999 Says:

    Una cosa, la redacció la podem fer per ordinador per favor??


Deixa un comentari

